مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-17اجتماعي

دروازه عاشقی| شلمچه مهیاتر از همیشه/ روایتی از تلاش متولیان تا عطش زائران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، استان خوزستان به واسطه پذیرایی از خیل عظیم زائران اربعین حسینی، هر ساله در دو مرز شلمچه و چذابه اقدامات کم نظیری در حیطه خدمات دهی و ایجاد زیرساخت ها، همچنین تعامل میان دستگاه ها و همکاری با طرف عراقی صورت می دهد که در نوع خود قابل توجه است.

اما برگزاری چنین اجتماعات کم نظیری، دارای نواقصی است که همواره مورد توجه قرار داشته تا در سال های آینده، از تعداد این معضلات کاسته شود.

به همین منظور، با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم در اربعین سال جاری، لزوم بررسی کاستی های اربعین 98 و اقداماتی که در راستای تسهیل در امور و تردد زائران صورت گرفته است، از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

بازخوانی اربعین 98  حتی در تصور کسی هم نمی گنجید که این آخرین اربعینی است که می توان با فراغ بال و بدون نگرانی از شیوع هرگونه بیماری و یا در مخاطره قرار گرفتن سلامت افراد، برگزار می شود.

  چند ماه بعد، جهان به واسطه شیوع کرونا در بهتی عمیق فرو رفت و به تبع آن؛ اجتماع اربعین حسینی نیز دو سال به حالت تعلیق در آمد.

در اربعین سال 98، به واسطه بروز گرمای پاییزی، سختی کار برای میزبانان و رهسپاران این اجتماع عظیم دو چندان بود، اما اشتیاقی که زائران برای رسیدن به عتبات عالیات از خود نشان دادند کم نظیر و پایانه شلمچه، یکی از پرازدح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عاشقی| شلمچه مهیاتر از همیشه/ روایتی از تلاش متولیان تا عطش زائران

دروازه عاشقی| شلمچه مهیاتر از همیشه/ روایتی از تلاش متولیان تا عطش زائران